5 września 2011

Tradycyjna sałatka jarzynowa

Wczoraj wieczorem naszła mnie ochota na tradycyjna sałątkę jarzynową...ale ,że było póżno to ugotowałam tylko jarzyne i rano zabrałam sie do roboty. Zazwwyczaj robię tą sałatkę z kukurydzą,ale zabrakło mi w domu wiec jest wersja bez ;)




Sałatka Jarzynowa


Składniki:
  • 2-3 duże marchewki
  • 2-3 duże pietruszki
  • Seler
  • Kilka ziemniaków
  • 3-4 ugotowane jajka
  • kilka ogórków kiszonych
  • puszka kukurydzy 
  • sól,pieprz
  • majonez

Jarzynę gotujemy do miękkości. Studzimy. Wszystkie składniki kroimy w drobną kostkę.Doprawiamy i mieszamy z kilkoma łyżkami majonezu :) Proste prawda? A jakie pyszne - w sam raz na śniadanie ;)




4 komentarze:

  1. w ten weekend i w moim domu była taka sałatkowa tradycja. bez kukurydzy, ale za to z groszkiem :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. ale się ładnie prezentuje :) u nas majonez uciera sie dodatkowo z zoltkami z gotowanych jajek i z lyzka musztardy. nasze polskie jarzynowe dobro ;) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. taka sałatka to całe moje dzieciństwo:)
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. klasyka polskiej kuchni- najlepsza,ulubiona sałatka!

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło jesli zostawisz tu ślad po sobie :)