11 lutego 2013

Zupa ogórkowa z białą kaszą gryczaną

Lubie ogórkową? Ja bardzo.Dlatego wciąż szukam nowych pomysłów na tę zupę.Chociaż najbardziej lubię jeść ją z ziemniakami to wersja z kaszą bardzo przypadła mi do gustu. 
Ta wersja jest przede wszystkim ZDROWSZA! Dlatego polecam ją każdemu :)



Zupa ogórkowa z białą kaszą gryczaną


1,5-2 l bulionu warzywnego
500 g tartych ogórków kiszonych
2 marchewki
2 woreczki białej kaszy gryczanej


Do gorącego bulionu dodajemy marchewkę pokrojoną w drobną kostkę.
Gotujemy do miękkości. Następnie dodajemy ogórki kiszone,mieszamy i gotujemy ok 45 min na malutkim ogniu ,aż ogórki będą miękki i zupa przejdzie ich aromatem.
W osobnym garnku ,w osolonej wodzie gotujemy kaszę.
Gdy zupa i kasza będą gotowe,nakładamy porcję kaszy do miseczek i zalewamy zupą. Smacznego!


4 komentarze:

  1. a teraz mi powiedz skąd się bierze białą kaszę gryczaną :)
    nawet nie wiedziałam, że taka istnieje!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. z marketu :) moim zdaniem jest smaczniejsza od tej palonej :)

      Usuń
  2. Z kaszą gryczaną jeszcze nie robiłam.

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło jesli zostawisz tu ślad po sobie :)