28 maja 2012

Sałata do obiadu

Sałata do obiadu to podstawa - z róznymi dodatkami oczywiście.
Jedliście kiedyś sałatę ze śmietaną?
Ja ją uwielbiam.
Jest lekka.
Orzeźwiająca.
Pyszna.
Bardzo dawno jej nie jadłam i ostatnio postanowiłam to nadrobić.





Sałata na słodko do obiadu
  • główka sałaty
  • kubeczek smietany 12 % lub 18 %
  • 1 łyżka cukru ( lub więcej wg uznania)
  • szczypta soli
  • pieprz
Porwaną i umytą sałatę przekładamy do miseczki.
Śmietanę łączymy z cukrem i przyprawami,mieszamy,polewamy tuż przed podaniem.
Smacznego!!!!!




7 komentarzy:

  1. Robie podobnie,ale dodaje do smietanki szczypte kwasku i powstaje sos smietanowy slodko-kwasny-pyycha.Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. pamiętam taką sałatę - robiłam z mamą, zawsze lubiłam mieszać śmietanę z cukrem i potem próbować!!!
    mniam mniam
    uwielbiam, muszę ją znowu zrobić.
    Z poważaniem
    Monika Fiszer

    OdpowiedzUsuń
  3. Taką na słodko jadłam często w dzieciństwie. bardzo smaczna :)

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo często u nas gości, ostatnio była... wczoraj, do niedzielnego obiadu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dodaję odrobinę maggi do śmietany:) Uwielbiam tak podaną sałatę:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Smak dzieciństwa... Nadal uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Sałatę mam na ogródku, więc często robię, raz dodaję do niej rzodkiewkę, raz szczypior, ale chyba nalepsza jest sama ze śmietaną, ja używam śmietany Pilos z Lidla, jest pyszna.

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło jesli zostawisz tu ślad po sobie :)