20 stycznia 2011

Muffinki z jabłkami,cynamonem i czekoladą Milka

Dziś postanowiłam osłodzić sobie trochę życie i upiekłam muffinki.Zmodyfikowałam trochę przepis z bloga Palce lizać.Muffinki okazały się pyszne,lekko mokre w środku od jabłek,lekko cynamonowe...słodziutkie.Zamiast krówek i orzechów dodałam czekolade Milke ze skórką pomarńczową i orzechami :)
\


MUFFINKI CYNAMONOWE Z JABŁKAMI I CZEKOLADĄ MILKA
Korzystałam i lekko zmodyfikowałam przepis z Palce Lizać

Składniki
  • 300 g mąki
  • 5 dużych łyżek cukru
  •  1 duża łyżka cynamonu
  • łyżeczka proszku do pieczenia
  • 2 jajka
  • 100 ml mleka
  • 150 g śmietany
  • 1 jabłko
  • pokrojona w paseczki czekolada ( ja akurat dodalam Milke ze skórką pomarańczową i orzechami)
  • 100 g rozpuszczonego ,wystudzonego masła
Nastawiłam piekarnik na 190 stopni. Suche skłądniki wymieszałam w misce.W drugiej miseczce wymeiszalam razem mleko,smietane jajka i masło. mokre skłądniki wlałam do suchych i wymieszałam.Dodałam jabłka i czekoladę. Ciasta starcza na mniej wiecej 12-14 papilotków.
Piekłam 20-25 minut.Po ostygnięciu posypałam lekko cukrem pudrem i dla dekoracji ułożyłam czekoladowe literki.
Smacznego!!!!
ZAPRASZAM RÓWNIEŻ DO WZIĘCIA UDZIAŁU W LOSOWANIU WSPANIAŁYCH NOTESÓW NA BLOGU
LAWENDOWY DOM

1 komentarz:

  1. ale smacznie tutaj u Ciebie ...

    ja i talent? hmmm ... ja fotograficzny analfabeta jestem, początkująca i amator. Jednakże miło słyszeć komplementy :) dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło jesli zostawisz tu ślad po sobie :)