10 lipca 2012

Krem z bobu z miętą



Krem z bobu z miętą
  • 1 litr bulionu warzywnego
  • 0,5 kg bobu
  • 2 ziemniaki
  • 1 cebula
  • 2 ząbki czosnku
  • kilka listków świeżej mięty
  • sól,pieprz
  • czerstwe pieczywo na grzanki
Bób gotujemy 15 min w osolonej wodzie. Obieramy. Na patelni szklimy cebulę,czosnek i pokrojone w kostkę ziemniaki.
Zawartość patelni dodajemy do gotującego się wywaru. Dusimy na małym ogniu ok 5 min i dodajemy obrany bób.Gotujemy do miękkości. dodajemy posiekaną miętę. Studzimy lekko i miksujemy na gładką masę. Doprawiamy.Podajemy z grzankami !
Smacznego




11 komentarzy:

  1. ciekawe połączenie smakowe! ta mięta musi dodawać mega fajny posmaczek...

    OdpowiedzUsuń
  2. Mięta i bób zawsze się lubily ;))

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ciekawy przepis :) z chęcią bym spróbowała

    OdpowiedzUsuń
  4. Muszę podsunąć mojej mamie ten przepis. Ona lubi bobik.
    Zapraszam też na mojego bloga.

    OdpowiedzUsuń
  5. pysznie i lekko orzeźwiająco! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pierwszy raz widzę taką potrawę :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bób uwielbiam ale nigdy jeszcze nie jadłam takiego kremu.
    Wygląda pysznie.

    Pozdrawiam ♥ Pati

    OdpowiedzUsuń
  8. Mmmm, u mnie mięta odpada, ale taki kremik z bobu chętnie zrobię ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. wooow co za fajne połączenie:)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło jesli zostawisz tu ślad po sobie :)