11 kwietnia 2012

Placki ziemniaczane

Dziś jedno z najprostszych dań - placki ziemniaczane.
Można je robić na milion sposobów operując tylko dodatkami.
Można je jeśc z cukrem,z sosem węgierskim,z pieczarkami,keczupem,serem,śmietaną itp itp ile osób tyle pomysłów.
Moja dzisiejsza wariacja jest ze śmietaną i świeżym szczypiorkiem.Place lizać.


Składniki:
  • kilka dużych ziemniaków
  • cebula
  • jajko
  • kilka łyżek mąki
Obrane ziemniaki ścieramy na tarce razem z cebulą.Dodajemy jajko,mąke do zagęszczenia,sól i pieprz. Mieszamy,smażymy i gotowe !!
Prawda,że proste?


Przy okazji zapraszam na Lawendowy konkurs :)
Szczegóły po kliknięciu w banerek.

6 komentarzy:

  1. Super :) A w tle piękny Bolesławiec ? :)
    Pozdrawiam poświątecznie :) M.

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam placki ziemniaczane! :) A ceramika z mojego rodzinnego miasta! Pozdrowienia z Monachium! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak ja dawno nie jadłam placków ziemniaczanych! Muszę to koniecznie nadrobić ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wieki nie jadłam. Najbardziej lubię z dużą ilością natki pietruszki

    OdpowiedzUsuń
  5. U ciebie nawet zwykle placki ziemniaczane wygladaja pieknie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wygląda smakowicie i jeszcze ceramika z mojego miasta ;)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło jesli zostawisz tu ślad po sobie :)