13 września 2012

Pomidorowa z ricottą i kaszą jaglaną



Zupa pomidorowa z ricottą i kaszą jaglaną

  • 1,5 l bulionu warzywnego
  • 2 puszki pomidorów
  • 2 łyżki koncentratu pomidorowego ( można pominać jeśli ktoś woli mniej intensywny smak)
  • 2 łyżki ricotty
  • 1  łyżka śmietany
  • suszona bazylia
  • pieprz
  • kasza jaglana
Do bulionu dodajemy pomidory i koncentrat. Gotujemy na małym ogniu ok 10-15 min. Studzimy i miksujemy dodając śmietanę i serek.Doprawiamy.
Gotujemy kaszę jaglaną zgodnie z instrukcją na opakowaniu.
Nakładamy do miseczek porcję kaszy i zalewamy zupą - podajemy od razu.
Smacznego!

Follow my blog with Bloglovin

8 komentarzy:

  1. muszę spróbowac- pomidorówka to moje ulubiona zupa, a i kasze jaglaną czesto jadamy

    OdpowiedzUsuń
  2. Z kaszą jaglaną jeszcze nie jadłam, zazwyczaj z ryżem lub makaronem jadamy

    OdpowiedzUsuń
  3. super propozycja...ja kaszę jaglaną "odkryłam" przy mojej 8miesięcznej córce dopiero...smakuje nam wszystkim...:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Trafne skojarzenie ze światłem:) Falka robiła zdjęcia w domu rodzinnym na przedmieściach:))
    Zrobiłaś mi ochotę na pomidorową:P:))

    OdpowiedzUsuń
  5. jak pięknie wygląda, tak że zjadłabym ją nawet teraz, w nocy! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. uwielbiam takie gęste pomidorowe, włoskie smaki:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawy pomysł z jaglaną - tak jeszcze nie gotowałam :)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło jesli zostawisz tu ślad po sobie :)